Weekend Activ la Wakeboarding

Vacanta a inceput cu multa voie buna, căci in prima zi dupa incheierea scolii ne-am luat costumele de baie si am plecat pe malul lacului sa ne dam cu placa pe apa:) Dupa o scurta initiere pe uscat, ne-am suit pe placa si a inceput distractia!

De dimineata ne-am dat cu teleschiul mic, cu doi stalpi, unde am invatat iesirea din apa si pozitia pe placa. Dupa mai multe ture copiii deja voiau sa treaca la teleschiul mare:) Am facut o pauza in care am mancat si ne-am odihnit, timp in care ne-am uitat la ‘meseriasii’ care faceau tot felul de figuri, apoi am facut si noi pasul catre teleschiul cu cinci stalpi!

Wakeboarding-ul este cel mai nou sport din familia Tabere cu Suflet, iar copiilor le-a placut atat de mult incat nu am scapat pana nu am promis ca vom reveni cat de curand:)

Iata un scurt film si cateva poze de la acest eveniment de weekend:

 

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

5 thoughts on “Weekend Activ la Wakeboarding

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started