Cu Caiacul pe Ialomita

Dupa iesirea in premiera la Wakeboarding, Weekendul Activ dedicat sporturilor nautice a continuat cu o zi dedicata caiacelor si … istoriei! Vechiul Naparis, raul sacru al getilor care izvoraste din Muntele Kogaion, era in vechime o insemnata artera navigabila, iar pe malurile sale se gasea legendara cetate Helis a Regelui Dromihete! Atrasi de mistererele pe care le ascunde, am decis sa navigam si noi pe apele sale intunecate si sa ii descoperim frumusetile:)

Chiar daca nu am regasit apa limpede din alte rauri, Ialomita ne-a oferit putin din frumusetile sale ascunse: am padelat prin minicanioane spectaculoase, am traversat repezisuri si am strabatut paduri seculare si am intalnit o multime de pasari, broaste testoase si alte animalute minunate:)

Iata un scurt film si cateva poze din aceasta zi:

Foto: Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

One thought on “Cu Caiacul pe Ialomita

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started