Cu caiacul pe Lacul Paltinu

Weekendul acesta am gasit timp pentru o noua aventura, de data aceasta cu caiacul pe Lacul Paltinu!

”Marea dintre munți” cum mai este denumit Lacul Paltin, este situat intre culmile impadurite din Valea Doftanei, oferind un peisaj încântător. Este situat la 650 m altitudine  si are o orientare nord-sud, cu o lungime de 3 km si o suprafata de 215 ha.
Lacul are o culoare unica, de smarald, ca in povestea Printesei care a plans si din lacrimile ei s-a facut un lac. Acest lucru se datoreaza padurilor de conifere si foioase de pe malurile sale. Un alt lucru inedit este vegetatia de pe pereţii lacului până la adâncimea de 5 metri, care formează un covor verde.

Plimbarea noastra a inceput de la baraj, de aici am padelat mai intai pe cele doua estuare adanci facute de raurile Paltinoasa si Secaria, apoi am continuat pana la insula de la coada lacului pe care am ocolit-o, dupa care ne-am intors la locul de plecare. In total au fost 12 km de padelat, pe care i-am parcurs in 4 ore.

Iata cateva poze de la aceasta frumoasa plimbare cu caiacul:

Foto: Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

2 thoughts on “Cu caiacul pe Lacul Paltinu

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started