Tabara de Smarald: In cautarea vestigiilor trecutului

Dupa ce am traversat muntii, a urmat o tura prin padurile de pin din nordul insulei! Am facut turul capelelor, apoi am coborat in Limenas unde am vazut ruinele Teatrului roman, vechiul port al Cetati,  precum si cele trei Acropole! La intoarcere ne-am oprit pe Plaja de Marmura pentru o binemeritata baie:)

Ziua de Rusalii a inceput cu o tura a bisericutelor din nordul insulei. Am trecut pe langa poiana in care se afla Biserica Sf.Irini Nicolas, am intrat apoi in Biserica Sf.Constantin, ascunsa in mijlocul codrilor vezi, iar inainte de a intra in Limenas ne-am oprit la Biserica Sf.Marina.

Ajunsi in Limenas am vizitat portul, precum si ruinele vechi cetati care se ghicesc sub intregul oras. Am vazut Poarta lui Hermes si cartierul nordic, santuarul lui Poseidon, Templul lui Artemis, Dionisionul si vechea Agora. Apoi am urcat mai pe biciclete, mai pe langa, dealul din spatele cetatii, unde am vazut Teatrul Roman, Cetatea de pe Acropole, Templul zeitei Athena si Grota lui Pan.

A iesit un traseu cu lungime de 29 km si o diferenta de nivel de 845 m!

Iata un scurt film si cateva poze de pe traseu:

Foto: Ionut Popescu, Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

2 thoughts on “Tabara de Smarald: In cautarea vestigiilor trecutului

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started