Tabara de Smarald: Pe Carari de Munte

Dupa ce ne-am bucurat de frumusetea Plajei de Marmura, ne-am urcat din nou pe biciclete si am traversat insula de la est la vest! Am urcat in muntii cei inalti ai insulei si ne-am bucurat de privelistea ce se deschidea la picioarele noastre, am coborat prin chei de marmura si ne-am racorit in cascade ascunse in padurea misterioasa, iar la final am ajuns pe o plaja spectaculoasa, incarcata de istorie si magie! 

Traseul a inceput cu o urcare sustinuta, la capatul careia am ajuns sub varful Kranidi, la 1000 m altitudine. Dupa ce ne-am tras sufletul si ne-am bucurat de privelistea impresionanta, am inceput coborarea pe partea de vest a insulei. De aici drumul a devenit din ce in c e mai frumos. Mai intai am trecut printr-o cariera de calcar, am trecut pe sub Cascada Apostolilor, apoi am continuat sa coboram pe un vechi drum pana pe plaja Metalia, unul dintre obiectivele calatoriei noastre.
Traseul a avut o lungime de 39 km si o diferenta de nivel de 1081 m!

Iata un scurt film si cateva poze de pe traseu:

Foto: Ionut Popescu, Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

One thought on “Tabara de Smarald: Pe Carari de Munte

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started