Marea Galopiada – Sarituri peste obstacole

Dupa trei zile de galop si sarituri, antrenamentele au capatat o alta intensitate in Tabara de Echitatie Marea Galopiada! Ajutati de un antrenor specializat pe sarituri peste obstacole, copiii au deprins elementele de baza, dupa care au intrat pe un traseu cu cavaletti, apoi au trecut la X-uri, iar in final au reusit sa sara peste stationate inaltate la 80 cm!

Am avut doua sesiuni de antrenamente cu  dl. antrenor Balasz Sandor, care a creat un traseu cu sarituri peste obstacole pentru copii, cu dificultate progresiva, mai intai cu cavaletii, apoi cu sarituri la X-uri, iar apoi la stationate.

Dupa antrenamentul de dimineata am avut un atelier de lucru manual, in care am invatat sa facem bratari din pasla, pungute de panza si Kendama din material textile:)

Dupa amiaza am avut un antrenament de echitatie cu dl. Balasz Sandor, iar seara am sarbatorit-o pe Denisa, dupa care am avut seara de jocuri si disco:)

Iata un film, precum si pozele de astazi:

Foto: Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started