Canyoning in Cheile Oratii

Vara aceasta avem in program o multime de aventuri in Tabere cu Suflet:) Dupa excursia intiatica in Regatul Zeilor, ne-am luat hamurile si echipamentul de alpinsim si am coborat cascadele din imparatia de piatra a Oratiei!

Drumetia a inceput cu o vizita la Cetatea Oratiei, vechi punct de vama intre Aredeal si Tara Romaneasca despre care se spune ca a fost construita de Cavalerii Templieri, apoi am pasit pe Drumul Roman taiat in piatra chiar sub cetate.

Dupa ce ne-am bucurat pe indelete de aceste vestigii istorice pe cat de putin cunoscute, pe atat de interesante, am revenit la obiectivul nostru: Valea Oratii. Ne-am echipat corespunzator si am intrat in talvegul vaii sapata in calcare milenare, unde am descoperit o adevarata lume a verticalelor. Au fost mai bine de 10 rapeluri cu lungimi intre 2 m si 20 m, printre peretii maiestosi, inalti de cateva zeci de metri.

Dupa ce am coborat verticala dupa verticala, la un moment dat calcarul a lasat locul gresiei iar noi am stiut ca am trecut de ultima cascada. Intr-adevar, in scurt timp am dat de casele oamenilor, unde am facut stanga si am urcat inapoi, la cetate, pe vechiul drum roman. Au fost trei ore, care ne vor ramane in suflet pentru mult mai mult timp:)

Iata un scurt film si cateva poze de pe acest frumos traseu:

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

One thought on “Canyoning in Cheile Oratii

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started