Calaretii Veseli – La Trap si Galop

In Tabara de Echitatie, Calaretii Veseli au continuat antrenamentele! Daca Ursuletii au exersat trapul la lonja, Fluturasii si Albinutele au facut primele Galopuri:)

Nerabdarea revederii cu Mike, Gina si Carmen era mare, asa ca dupa inviorarea de dimineata ne-am echipat si am plecat spre Centrul de Echitatie! Aici copiii s-au implicat si au participat la echiparea Calutilor:) Apoi, impartiti in doua grupe, au inceput antrenamentele in arena! Ursuletii au exersat la lonja, in timp ce Fluturasii si Albinutele au exersat Galopul:)

Dupa-amiaza am jucat Dixit, iar spre seara, cand s-a mai racorit, am facut o plimbare in parc si am jucat Battlefield!

Iata cateva poze din aceasta noua zi de tabara:

Foto: Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started