Scufundari si Catarare

“Mens sana in corpore sano” spuneau vechii romani, asa ca dupa participarea la concursul international de matematica de la Nessebar am profitat si am mai ramas cateva zile in zona, pentru o aventura care a implicat Marea, Stancile, Soarele si Cataratul! Pentru aceasta am ales faleza de la Tyulenovo, un loc renumit pentru Deep Water Solo – un stil de catarare libera, deasupra apei. Am reusit sa urcam cateva trasee mai dificile, inclusiv o frumoasa surplomba, apoi, ca sa ne odihnim si sa alungam vipia, ne-am aruncat in apa si ne-am balacit pe saturate:) Am facut si putina scuba, ocazie cu care am intrat intr-o pestera subacvatica! Si pentru ca aventura sa fie completa, am dormit la cort, intr-o grota, iar noaptea am privit stelele si am descifrat constelatiile!

Iata un scurt film si cateva poze:

Foto: Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

One thought on “Scufundari si Catarare

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started