Tabara pe 2 Roti – Castelul Peles

De dimineata a turnat in Tabara pe 2 Roti, asa ca am avut program de cabana, cu Dixit, Saboteur si alte jocuri! Ploaia a continuat si dupa-amiaza iar nerabdarea era mare, asa ca atunci cand picaturile de ploaie s-au mai rarit, am profitat si ne-am echipat rapid pentru o noua tura cu bicicletele! Am urcat la Castelul Peles, apoi la Castelul Pelisor, pe care l-am si vizitat, dupa care, la cererea copiilor, am avut o sesiune de stair-riding!

Dupa inviorarea de dimineata norii s-au adunat si a inceput sa ploua, mai intai incet, apoi din ce in ce mai tare! Am profitat si am incins o noua partida de Dixit, castigata de Stefan, dupa care am invatat un joc nou, Saboteur:)

Dupa-amiaza vremea nu parea sa isi revina, spre dezamagirea copiilor! Pana la urma am prins o fereastra intre reprizele de ploaie, numai buna pentru o plimbare pe strazile si aleile din Sinaia, caci prin padure nu se putea pune problema sa mergem dupa atata ploaie. Am urcat pana la Peles, iar de data aceasta am intrat in curte, apoi am vizitat Castelul Pelisor deoarece multi copii nu il vazusera.

La final, spre bucuria copiilor, am mers la scarile de pe strada Varful cu Dor unde am avut o sesiune de stair-riding, iar Micii Ciclisti s-au descurcat ca niste adevarati pro-rideri:)

Iata cateva poze de astazi:

Foto: Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started